Meest gestelde vragen (FAQ)
Hoe lang is de levertijd ?
Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen ? Kan ik de producten vooraf ergens bekijken ? Wat zijn de bezorgkosten ? Hoe kan ik betalen ? Wat is iDEAL en hoe werkt het ? Hoe verloopt het bestelproces ? Hoe worden de producten geleverd ? Zijn er naast Keukenbeslag.nl nog meer websites waar ik kan bestellen ? Waarom inloggen ? Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen ? Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen als ik mijn wachtwoord kwijt ben ? Kan ik ook op een andere manier bestellen ? Kan ik producten retourneren indien ze niet aan mijn verwachtingen voldoen ? Wat moet ik doen als mijn ontvangen bestelling niet klopt of niet compleet is ? Wat houdt het keurmerk 'webshop keurmerk' in ? Hoe zijn de producten verpakt ? Wat is iDEAL en hoe werkt het ?
Wat is iDEAL?Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Voordelen
iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden: Hoe werkt iDEAL?
U plaatst een bestelling bij Keukenbeslag.nl. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u, na het bevestigen van uw bestelling, doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Keukenbeslag.nl wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Nadat u de betaling in uw eigen betalingsomgeving heeft afgerond, komt u automatisch terug op de site Keukenbeslag.nl. Voor meer informatie kunt u kijken op de site van iDEAL ![]() (Bron: iDEAL, http://www.ideal.nl) |